W przypadku awarii sprzętu komputerowego, naszą rolą jako profesjonalnego serwisu jest zdiagnozowanie problemu, przedstawienie czasu i kosztów naprawy, doradzenie klientowi czy warto podejmować naprawę, czy też lepiej zakupić nowy sprzęt. Jest to część świadczonych przez nas usług informatycznych w naszym Pogotowiu Komputerowym.
Idea Pogotowia Komputerowego Wrocław polega przede wszystkim na szybkiej reakcji i możliwości dojazdu do Klienta. Nasz serwis posiada długie godziny otwarcia (14 godzin na dobę), oferuje bezpłatny dojazd do klienta oraz bezpłatną diagnostykę usterki. Najczęściej udaje nam się dotrzeć do klienta w ten sam dzień, ewentualnie w dzień następny. Terminy dłuższe są rzadkością występującą jedynie w czasie okresowego, ekstremalnego wzmożenia popytu na nasze usługi.
Warto nadmienić, że we wrocławskich Tarasach Grabiszyńskich prowadzimy serwis stacjonarny. To baza i serce naszego pogotowia komputerowego. Jeśli proponowany termin przyjazdu naszych fachowców wydaje się zbyt długi, zawsze zapraszamy klienta do naszej siedziby. Można także zamówić jedną z wielu dostępnych usług kurierskich we Wrocławiu, i w ten właśnie sposób dostarczyć swój sprzęt do nas.
Niemniej warto dodać, że kilku techników zawsze jest „w terenie” i często klienci są zaskoczeni szybkim przyjazdem technika, który akurat był w okolicy i postanowił nie odkładać wizyty tylko uskutecznić ją „od razu”.
Czas i szybkie dotarcie do klienta jest fundamentem idei świadczonych przez nas usług informatycznych we Wrocławiu – szczególnie, że obsługujemy wiele firm i instytucji, gdzie przestoje spowodowane awarią sprzętu powodują wymierne straty finansowe.