CH TARASY GRABISZYŃSKIE

ul. Grabiszyńska 240

53-235 Wrocław

tel. 517 030 390
pomoc@pogotowiekomputerowe.wroclaw.pl
Poniedziałek – Piątek:  06:00 – 22:00

Sobota – Niedziela:  07:00 – 20:00

Usługi informatyczne Wrocław - Idea naszego Pogotowia Komputerowego

W przypadku awarii sprzętu komputerowego, naszą rolą jako profesjonalnego serwisu jest zdiagnozowanie problemu, przedstawienie czasu i kosztów naprawy, doradzenie klientowi czy warto podejmować naprawę, czy też lepiej zakupić nowy sprzęt. Jest to część świadczonych przez nas usług informatycznych w naszym Pogotowiu Komputerowym.

Idea Pogotowia Komputerowego Wrocław polega przede wszystkim na szybkiej reakcji i możliwości dojazdu do Klienta. Nasz serwis posiada długie godziny otwarcia (14 godzin na dobę), oferuje bezpłatny dojazd do klienta oraz bezpłatną diagnostykę usterki. Najczęściej udaje nam się dotrzeć do klienta w ten sam dzień, ewentualnie w dzień następny. Terminy dłuższe są rzadkością występującą jedynie w czasie okresowego, ekstremalnego wzmożenia popytu na nasze usługi.

Warto nadmienić, że we wrocławskich Tarasach Grabiszyńskich prowadzimy serwis stacjonarny. To baza i serce naszego pogotowia komputerowego. Jeśli proponowany termin przyjazdu naszych fachowców wydaje się zbyt długi, zawsze zapraszamy klienta do naszej siedziby. Można także zamówić jedną z wielu dostępnych usług kurierskich we Wrocławiu, i w ten właśnie sposób dostarczyć swój sprzęt do nas.

Niemniej warto dodać, że kilku techników zawsze jest „w terenie” i często klienci są zaskoczeni szybkim przyjazdem technika, który akurat był w okolicy i postanowił nie odkładać wizyty tylko uskutecznić ją „od razu”.

Czas i szybkie dotarcie do klienta jest fundamentem idei świadczonych przez nas usług informatycznych we Wrocławiu – szczególnie, że obsługujemy wiele firm i instytucji, gdzie przestoje spowodowane awarią sprzętu powodują wymierne straty finansowe.

Świadczone przez nasze pogotowie usługi informatyczne to:

  • Szybka reakcja na zgłoszenie awarii – priorytetem jest jak najszybsze dotarcie do klienta, często w tym samym dniu lub dnia następnego od zgłoszenia.

  • Dojazd do klienta – serwis oferuje bezpłatny dojazd do klienta na terenie Wrocławia i okolic.

  • Bezpłatna diagnostyka usterki – klient nie ponosi kosztów za diagnozę problemu.

  • Długie godziny otwarcia – serwis jest dostępny przez 14 godzin na dobę.

  • Alternatywa dla wizyt domowych – serwis stacjonarny w Tarasach Grabiszyńskich jako alternatywa dla dojazdu technika, możliwość dostarczenia sprzętu kurierem.

  • Szybka naprawa – technicy są często „w terenie”, co umożliwia błyskawiczną interwencję, jeśli znajdują się w pobliżu klienta.

  • Obsługa firm i instytucji – szczególna uwaga na szybkie rozwiązywanie problemów u klientów biznesowych, aby minimalizować straty wynikające z przestojów spowodowanych awariami.